fbpx

10 moduri surprinzătoare prin care puteţi să vă resetaţi sănătatea!

Iată de ce toată lumea poate beneficia de pe urma terapiilor
mai 9, 2018
Preţ special la terapia cu Biofrecvenţă
august 22, 2018
Show all

Vă străduiţi să duceţi o viață mai sănătoasă? Nu este niciodată prea târziu (sau prea devreme) să începeți, să schimbați orice obiceiuri proaste și să construiți altele noi, mai bune, pentru a vă îmbunătăți viața. De fapt, nu este vorba despre o mare schimbare dificilă, ci mai degrabă, este vorba despre o acumulare de mici schimbări. O decizie la un moment dat!  Tot asa, puteți continua să adăugați obiceiuri zilnice simple în viața dvs. şi să urmăriți efectele lor pozitive asupra sănătății dvs. generale … de cele mai multe ori fără prea mult efort. Iată câteva sugestii:

1. Practica Yoga

Beneficiile Yoga sunt nenumărate și multe dintre ele sunt esențiale pentru sănătatea pe termen lung: Stretching – Yoga reprezinta munca prin intinderea muschilor, facand tot corpul tau mai flexibil. Stretching-ul este benefic pentru relaxarea și tonifierea generală a mușchilor. Într-un studiu, oamenii și-au îmbunătățit flexibilitatea cu până la 35% după numai 8 săptămâni de yoga. Creșterea fluxului sanguin – Pozițiile inversate încurajează sângele  din picioare și din pelvis să ajunga înapoi în inimă, unde poate fi pompat la plămâni pentru a fi proaspăt oxigenat. Creșteți mobilitatea și flexibilitatea – În timpul primei clase, probabil că nu veți putea atinge degetele de la picioare, dar dacă veţi continua, veți observa o relaxare graduală și, în cele din urmă,  exercitiile complicate  vor deveni posibile. Veți observa, de asemenea, că durerile încep să dispară, iar postura dvs. se îmbunătățește.

2. Practicați recunoștința

Când a fost ultima dată când v-aţi trezit dimineața și aţi zâmbit imediat, brusc copleșiţi de un val masiv de recunoștință, doar pentru a fi în viață? Cu toate luptele din viața de zi cu zi, avem tendința să uităm de binecuvântările din viața noastră. În timp ce devenim prea ocupați pentru a repara lucrurile greșite, uităm de lucrurile care sunt bune. Cu toate acestea, recunoștința este unul dintre pilonii unei vieți sănătoase, iar sănătatea noastră mentală – la fel de importantă ca și sănătatea noastră fizică – poate beneficia foarte mult de trăirea unei vieți pline de recunoştinţă.

3. Încercați noi suplimente

Alimentele de azi nu sunt la fel de hrănitoare ca alimentele pe care le-au crescut bunicii și străbunicii, astfel încât o contribuție suplimentară a anumitor substanțe nutritive este adesea utilă pentru a preveni orice deficiențe. Acestea sunt câteva care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea:

Vitamina D

Ajută organismul să absoarbă calciul și, de asemenea, are un rol în nervii, mușchii și sistemul imunitar. Deficiența poate provoca rahitism la copii și osteoporoză la adulți. Tulburările musculare și slăbiciunea, mișcările musculare și senzația de lumină sunt simptome comune ale deficienței vitaminei D; iar unele studii au descoperit că este, de asemenea, legată de depresie.

Magneziu

Magneziul este necesar pentru creșterea și întreținerea corectă a oaselor, pentru buna funcționare a nervilor și a mușchilor, printre altele. Suplimentele de magneziu pot ajuta la bătăile neregulate ale inimii, tensiunea arterială, anxietatea, oboseala, fibromialgia, diabetul, pietrele la rinichi, durerile de cap, PMS, astmul și febra fânului, printre multe altele Simptomele deficienței de magneziu includ crampe, spasme, oboseală, pierderea apetitului, apatie, confuzie, insomnie, iritabilitate, memorie slabă și capacitate redusă de a învăța.

Ulei de pește

Uleiul de pește conține acizi grași omega-3, cunoscuți pentru reducerea inflamației în organism, printre alte beneficii pentru sănătate. Acesta este cel mai adesea folosit pentru condiţiile legate de inimă şi sistemul sanguin, scăderea trigliceridelor ridicate şi prevenirea bolilor de inimă şi prevenirea accidentului vascular cerebral.

4. Beţi mai multă apă

Aproximativ 75% dintre persoane suferă de deshidratare cronică. Aţi băut suficientă apă? Semnele de oboseală, memorie slabă, dificultăți de concentrare și somnolență ar putea să vă spună că nu aţi băut. Corpul dvs. este 70% apă (creierul dvs. este aproape 90%!); apa este esențială pentru digestia și circulația corespunzătoare, numeroase reacții chimice, absorbţia nutrienţilor, eliminarea deşeurilor şi flexibilitatea vaselor de sânge. Reglează temperatura corpului și acționează ca un hidratant interior pentru piele, precum și pentru a preveni îmbătrânirea prematură din cauza acumulării toxice.

5. Mâncați mai multe legume verzi

O dietă pe bază de plante,  include mai multe alimente bogate în nutrienți, care vă vor ajuta să vă mențineți mai mult timp și să vă dați mai multă energie cu mai puține toxine, ceea ce vă va face să vă simțiți mai bine. Trecerea la o dieta naturală pe bază de plante, cum ar fi veganismul sau oricare dintre varietăţile sale, are multe alte beneficii pentru corpul tău, pentru animale şi pentru mediu.

6. Eliminați sau reduceți toxinele

Reducerea sau eliminarea totală a toxinelor din dietă și din stilul de viață, vă va ușura refacerea stării sănătoase naturale. Lista de toxine care trebuie evitate include tutunul, alcoolul, cofeina şi zahărul, care au un efect acid – procesul de neutralizare a acestui acid consumă energie din alte procese, ceea ce afectează nivelul de energie şi capacitatea de concentrare.

7. Propuneţi-vă să transpiraţi în fiecare zi

Transpirația aduce beneficii mari:  creșterea a ritmului cardiac funcționează ca un „antrenament cardiac”, care îmbunătățește sănătatea dumneavoastră cardiovasculară generală și crește fluxul sanguin către organele majore. Transpiraţia în urma exercițiilor intense eliberează, de asemenea, endorfine, care vă ajută să vă simțiți bine și să preveniți depresia, stresul și anxietatea. Transpiraţia vă ajută să filtrați sângele și să eliminați din corp, toxine prin piele, făcându-vă să vă simțiți mai ușori și mai buni.

8. Faceţi-vă  un test de sânge

Oboseală generală, modificări ale dispoziției, probleme ale pielii, senzație de vedere înceţoşată, dureri articulare și slăbiciune musculară sunt semne fizice comune ale deficienței nutriționale. Confuzia, dificultatea de focalizare, memoria deficitară sau problemele de somn, ar putea, de asemenea, să vă atenţioneze că lipsește ceva. Cea mai bună modalitate de a afla dacă aveți deficiențe, este să obțineți un test complet de sânge.

9. O „curătare” cu sucuri timp de 3 zile

Una dintre modalitățile cele mai ușoare de a începe o resetare în sistemul dvs. și de a vă elimina corpul de toxine prin curățarea organelor dvs., este de a face o curăţare cu sucuri timp de 3 zile. Acest lucru are efectul unui post ușor, fără riscul de a vă deregla nivelul de zahăr din sânge sau de a fi prea sever dacă nu sunteți obișnuit cu acest lucru.

10. Adăugați super-alimente în dieta dvs.

Super-alimentele sunt alimente bogate în nutrienți, care sunt deosebit de benefice pentru sănătatea și bunăstarea dumneavoastră. Câteva exemple sunt: Turmeric – Curcumina din turmeric are efecte antioxidante și antiinflamatoare și neutralizează radicalii liberi. De asemenea, ajuta la creșterea neuronilor noi și luptă împotriva diferitelor procese degenerative din creier. Curcumina este benefică pentru sănătatea inimii și ajută la prevenirea cancerului și a bolii Alzheimer. De asemenea, poate trata simptomele artritei și poate atenua simptomele depresiei. Matcha Tea – Dacă nu ați auzit de ceai matcha, aceasta va fi schimbarea vieții! Matcha ceai verde are peste 100 de ori antioxidantii ceaiului verde obisnuit. Beneficiile de sănătate ale ceaiului de ceai matcha includ îmbunătățirea vigilenței și clarității mentale, o mai bună imunitate  și detoxifiere. De asemenea, ajută la relaxare și previne infecțiile bacteriene, fungice și virale, cancerul și diabetul de tip 2. Asistă la menținerea sănătății cardiovasculare, a sănătății gastrointestinale și funcționează ca un stimulator de energie. Spirulina – Spirulina este o alge albastră-verde bogată în proteine, minerale, vitamine B, vitamina E, mangan, zinc, cupru, fier, seleniu și acid linolenic gamma (un acid gras esențial). De asemenea, are o mare cantitate de carotenoizi, care au proprietăți antioxidante. Spirulina poate fi benefică pentru anxietate, ADHD, depresie, diabet, oboseală, boli de inimă, colesterol ridicat, îmbunătățirea sistemului imunitar și a memoriei, PMS și asistarea în vindecarea rănilor și scăderea în greutate.

Care sunt modalitățile dvs. de a vă restabili sănătatea?

 

 

Sursa https://themindunleashed.com/2015/10/10-surprisingly-simple-ways-to-reset-your-health.html

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Suna acum
Adresa